Muistavat ja muistuttavat perintäpalvelut
iKassa hyödyntää perinteisen, lainmukaisen kirjemuotoisen laskutuksen ja muistutuksen ohella muiden viestimien koko kirjoa muistutus- ja perintäpalveluissaan:
- Puhelin on intiimi ja nopea asiakaskontaktien väline, jossa laskunsaajaa voidaan neuvoa asiakasystävällisesti neuvoen ja aidosti välittäen.
- Tekstiviestit hälyttävät asiakkaasi ajasta ja paikasta riippumatta kaikkine saatavien suorittamiseen tarvittavine tietoineen.
- Muistutuspalvelut nopeuttavat saatavienhallintaa, yrityksesi liikevaihtoa ja kassankiertoa.
- Muistutuspalveluilla valvotaan myös yrityksesi asiakkaiden etuja, koska asioiden eteneminen oikeudelliseen perintään pyritään välttämään.
- Sähköiset muistutuspalvelut ovat tuloksellisia, kustannustehokkaita ja ympäristöystävällisiä.
- Muistutuksista aiheutuvat kustannukset peritään yrityksesi asiakkailta.
Ajankohtaista